Franklin et Georges
This commit is contained in:
@@ -2,18 +2,33 @@ package personnage;
|
||||
|
||||
import condition.WinConditionHunter;
|
||||
import main.Joueur;
|
||||
import main.Plateau;
|
||||
|
||||
public class Georges extends Unique{
|
||||
|
||||
//constructeur
|
||||
public Georges(String nom, int hp, Joueur joueur) {
|
||||
super(nom, nom, hp, joueur);
|
||||
this.setCondition(new WinConditionHunter());
|
||||
}
|
||||
|
||||
//m<>thode
|
||||
public void deplacer() {
|
||||
@Override
|
||||
public void attaquer(Joueur j, int blessure) {
|
||||
// TODO Auto-generated method stub
|
||||
|
||||
}
|
||||
|
||||
@Override
|
||||
public void utiliser() {
|
||||
Joueur joueur = this.getJoueur();
|
||||
|
||||
if(this.isCapaciteUsed() && joueur.getRevele()) {
|
||||
|
||||
Plateau p = joueur.getPlateau();
|
||||
int roll = p.roll4();
|
||||
|
||||
Joueur joueur2 = joueur.choisirTous();
|
||||
joueur2.addToStat(Joueur.PLAYER_HP, -roll);
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
|
||||
}
|
||||
|
||||
Reference in New Issue
Block a user