Merge branch 'development' of https://github.com/PTE-SH/ShadowHunterGame into development
This commit is contained in:
233
src/database/CreatingCardsTest.java
Normal file
233
src/database/CreatingCardsTest.java
Normal file
@ -0,0 +1,233 @@
|
||||
package database;
|
||||
|
||||
import carte.CarteEquipementStat;
|
||||
import carte.CartePiochable;
|
||||
import condition.ConditionClassPersonnage;
|
||||
import condition.ConditionEquipe;
|
||||
import condition.ConditionMultiple;
|
||||
import condition.ConditionReveal;
|
||||
import condition.ConditionStatistiques;
|
||||
import effet.EffetChoisirCible;
|
||||
import effet.EffetChoisirEffet;
|
||||
import effet.EffetCiblerTous;
|
||||
import effet.EffetMultiple;
|
||||
import effet.EffetSelf;
|
||||
import effet.action.ActionAltererStatistiquesJoueur;
|
||||
import effet.action.ActionAltererStatistiquesJoueurRoll;
|
||||
import effet.action.ActionMultiple;
|
||||
import effet.action.ActionReveal;
|
||||
import effet.action.ActionVoler;
|
||||
import main.Joueur;
|
||||
import main.TypeLumiere;
|
||||
import main.TypeTenebre;
|
||||
import main.TypeVision;
|
||||
import personnage.Allie;
|
||||
import personnage.CartePersonnage;
|
||||
import personnage.Emi;
|
||||
import personnage.LoupGarou;
|
||||
import personnage.Metamorphe;
|
||||
import personnage.Vampire;
|
||||
|
||||
public class CreatingCardsTest {
|
||||
|
||||
public static void main(String[] args) {
|
||||
|
||||
// Lumière
|
||||
|
||||
//Ange gardien
|
||||
insert(2,new CartePiochable<TypeLumiere>(
|
||||
new EffetSelf(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_IMMUNITY, 1, true))));
|
||||
|
||||
|
||||
//Avénement suprême
|
||||
insert(3,new CartePiochable<TypeLumiere>(
|
||||
new EffetSelf(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP, 20, true))
|
||||
,new ConditionMultiple(new ConditionEquipe(CartePersonnage.Equipe.HUNTER), new ConditionReveal())
|
||||
));
|
||||
|
||||
//Barre de chocolat
|
||||
|
||||
insert(4,new CartePiochable<TypeLumiere>(
|
||||
new EffetSelf(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP, 20, true))
|
||||
,new ConditionMultiple(new ConditionClassPersonnage(Allie.class,Emi.class,Metamorphe.class), new ConditionReveal())
|
||||
));
|
||||
|
||||
//Bénédiction
|
||||
|
||||
insert(5,new CartePiochable<TypeLumiere>(new EffetChoisirCible(new ActionAltererStatistiquesJoueurRoll(Joueur.PLAYER_HP,6, true))));
|
||||
|
||||
|
||||
// BOUSSOLE mystique
|
||||
|
||||
// 6
|
||||
|
||||
// 7
|
||||
|
||||
// 8
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
// Eau bénite
|
||||
insert(9,new CartePiochable<TypeLumiere>(new EffetSelf(new ActionAltererStatistiquesJoueurRoll(Joueur.PLAYER_HP,2, true))));
|
||||
insert(10,new CartePiochable<TypeLumiere>(new EffetSelf(new ActionAltererStatistiquesJoueurRoll(Joueur.PLAYER_HP,2, true))));
|
||||
|
||||
// Eclair purificateur
|
||||
|
||||
insert(11,new CartePiochable<TypeLumiere>(new EffetCiblerTous(new ActionAltererStatistiquesJoueurRoll(Joueur.PLAYER_HP, -2, true))));
|
||||
|
||||
// Lance de longinus
|
||||
|
||||
insert(12,new CarteEquipementStat<TypeLumiere>(
|
||||
new EffetSelf(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_DAMAGE, 2, true))
|
||||
,new ConditionMultiple(new ConditionEquipe(CartePersonnage.Equipe.HUNTER), new ConditionReveal())
|
||||
));
|
||||
|
||||
// Miroir divin
|
||||
|
||||
insert(13,new CartePiochable<TypeLumiere>(new EffetSelf(new ActionReveal()),new ConditionClassPersonnage(Vampire.class,LoupGarou.class)));
|
||||
|
||||
|
||||
// Premiers secours
|
||||
|
||||
insert(14, new CartePiochable<TypeLumiere>(new EffetCiblerTous(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP, 7, false))));
|
||||
|
||||
|
||||
//Savoir ancestral
|
||||
|
||||
insert(15, new CartePiochable<TypeLumiere>(new EffetSelf(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_TURN, 1, true))));
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
//Toge sainte
|
||||
|
||||
insert(16, new CartePiochable<TypeLumiere>(new EffetSelf(new ActionMultiple(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_RESISTANCE, 1, true),new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_DAMAGE, -1, true)))));
|
||||
|
||||
|
||||
// Ténèbre
|
||||
|
||||
// Araignée Sanguinaire
|
||||
|
||||
insert(17, new CartePiochable<TypeTenebre>(new EffetMultiple(new EffetCiblerTous(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP, -2, true)),
|
||||
new EffetSelf(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP, -2, true)))));
|
||||
|
||||
|
||||
// Chauve - souris vampire
|
||||
|
||||
insert(18, new CartePiochable<TypeTenebre>(new EffetMultiple(new EffetCiblerTous(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP, -2, true)),
|
||||
new EffetSelf(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP, 1, true)))));
|
||||
|
||||
insert(19, new CartePiochable<TypeTenebre>(new EffetMultiple(new EffetCiblerTous(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP, -2, true)),
|
||||
new EffetSelf(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP, 1, true)))));
|
||||
|
||||
insert(20, new CartePiochable<TypeTenebre>(new EffetMultiple(new EffetCiblerTous(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP, -2, true)),
|
||||
new EffetSelf(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP, 1, true)))));
|
||||
|
||||
// Dynamite
|
||||
|
||||
// 21
|
||||
|
||||
|
||||
// Hache tueuse
|
||||
insert(22,new CarteEquipementStat<TypeTenebre>(
|
||||
new EffetSelf(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_DAMAGE, 1, true))));
|
||||
|
||||
// Hachoir maudit
|
||||
insert(23,new CarteEquipementStat<TypeTenebre>(
|
||||
new EffetSelf(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_DAMAGE, 1, true))));
|
||||
|
||||
|
||||
// Mitrailleuse funeste
|
||||
// 24
|
||||
|
||||
// Peau de banane
|
||||
// 25
|
||||
|
||||
// Poupé démoniaque
|
||||
// 26
|
||||
|
||||
insert(28,new CartePiochable<TypeTenebre>(
|
||||
new EffetSelf(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP, 20, true))
|
||||
,new ConditionMultiple(new ConditionEquipe(CartePersonnage.Equipe.SHADOW), new ConditionReveal())
|
||||
));
|
||||
|
||||
// 29
|
||||
|
||||
insert(30,new CartePiochable<TypeTenebre>(
|
||||
new EffetChoisirCible(new ActionVoler(ActionVoler.VOLER))));
|
||||
|
||||
insert(31,new CartePiochable<TypeTenebre>(
|
||||
new EffetChoisirCible(new ActionVoler(ActionVoler.VOLER))));
|
||||
|
||||
insert(32,new CarteEquipementStat<TypeTenebre>(
|
||||
new EffetSelf(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_DAMAGE, 1, true))));
|
||||
|
||||
|
||||
// Vision clairvoyante
|
||||
insert(33, new CartePiochable<TypeVision>(new EffetChoisirCible(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP, -1, true)),
|
||||
new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.JOUEUR, Joueur.PLAYER_HP, 11, ConditionStatistiques.LESS)));
|
||||
|
||||
// Vision cupide
|
||||
|
||||
insert(34,new CartePiochable<TypeVision>(new EffetChoisirEffet(new EffetChoisirCible(new ActionVoler(ActionVoler.DONNER)),new EffetChoisirCible(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP,-1,true))),
|
||||
new ConditionEquipe(CartePersonnage.Equipe.NEUTRE,CartePersonnage.Equipe.SHADOW)));
|
||||
|
||||
insert(35,new CartePiochable<TypeVision>(new EffetChoisirEffet(new EffetChoisirCible(new ActionVoler(ActionVoler.DONNER)),new EffetChoisirCible(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP,-1,true))),
|
||||
new ConditionEquipe(CartePersonnage.Equipe.NEUTRE,CartePersonnage.Equipe.SHADOW)));
|
||||
|
||||
|
||||
// Vision destructrice
|
||||
|
||||
insert(36, new CartePiochable<TypeVision>(new EffetChoisirCible(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP, -2, true)),
|
||||
new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.JOUEUR, Joueur.PLAYER_HP, 12, ConditionStatistiques.MORE)));
|
||||
|
||||
|
||||
// Vision divine
|
||||
|
||||
// Vision enivrante
|
||||
|
||||
insert(38,new CartePiochable<TypeVision>(new EffetChoisirEffet(new EffetChoisirCible(new ActionVoler(ActionVoler.DONNER)),new EffetChoisirCible(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP,-1,true))),
|
||||
new ConditionEquipe(CartePersonnage.Equipe.NEUTRE,CartePersonnage.Equipe.SHADOW)));
|
||||
|
||||
insert(39,new CartePiochable<TypeVision>(new EffetChoisirEffet(new EffetChoisirCible(new ActionVoler(ActionVoler.DONNER)),new EffetChoisirCible(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP,-1,true))),
|
||||
new ConditionEquipe(CartePersonnage.Equipe.NEUTRE,CartePersonnage.Equipe.SHADOW)));
|
||||
|
||||
// Vision Foudroyante
|
||||
|
||||
insert(40,new CartePiochable<TypeVision>(new EffetChoisirCible(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP,-1,true)),
|
||||
new ConditionEquipe(CartePersonnage.Equipe.SHADOW)));
|
||||
|
||||
|
||||
// Vision furtive
|
||||
|
||||
insert(41,new CartePiochable<TypeVision>(new EffetChoisirEffet(new EffetChoisirCible(new ActionVoler(ActionVoler.DONNER)),new EffetChoisirCible(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP,-1,true))),
|
||||
new ConditionEquipe(CartePersonnage.Equipe.HUNTER,CartePersonnage.Equipe.SHADOW)));
|
||||
|
||||
insert(42,new CartePiochable<TypeVision>(new EffetChoisirEffet(new EffetChoisirCible(new ActionVoler(ActionVoler.DONNER)),new EffetChoisirCible(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP,-1,true))),
|
||||
new ConditionEquipe(CartePersonnage.Equipe.HUNTER,CartePersonnage.Equipe.SHADOW)));
|
||||
|
||||
// Vision Mortifère
|
||||
|
||||
insert(43,new CartePiochable<TypeVision>(new EffetChoisirCible(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP,-1,true)),
|
||||
new ConditionEquipe(CartePersonnage.Equipe.SHADOW)));
|
||||
|
||||
insert(44,new CartePiochable<TypeVision>(new EffetChoisirCible(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP,-1,true)),
|
||||
new ConditionEquipe(CartePersonnage.Equipe.SHADOW)));
|
||||
|
||||
|
||||
// Vision lugubre
|
||||
|
||||
insert(46,new CartePiochable<TypeVision>(new EffetChoisirCible(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP,-2,true)),
|
||||
new ConditionEquipe(CartePersonnage.Equipe.SHADOW)));
|
||||
|
||||
// Vision réconfortante
|
||||
|
||||
// Vision suprême
|
||||
|
||||
}
|
||||
|
||||
|
||||
public static void insert(int row, Object obj) {
|
||||
|
||||
}
|
||||
|
||||
}
|
@ -20,13 +20,11 @@ import effet.action.ActionAltererStatistiquesJoueur;
|
||||
import main.Joueur;
|
||||
|
||||
public class TestAddingCard {
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
private final static String url = "jdbc:postgresql://localhost:5432/ShadowHunterDatabase";
|
||||
private final static String user = "shManager";
|
||||
private final static String password = "shadowhunter1234";
|
||||
|
||||
|
||||
public static void main(String[] args) {
|
||||
|
||||
CartePiochable<?> instance = new CartePiochable(new EffetSelf(new ActionAltererStatistiquesJoueur(Joueur.PLAYER_HP, 2, true)), new Condition());
|
||||
@ -35,10 +33,8 @@ public class TestAddingCard {
|
||||
insertCartePiochable(instance);
|
||||
System.out.println(retrieveCartePiochable(0).getEffet());
|
||||
} catch (IOException | SQLException e) {
|
||||
// TODO Auto-generated catch block
|
||||
e.printStackTrace();
|
||||
} catch (ClassNotFoundException e) {
|
||||
// TODO Auto-generated catch block
|
||||
e.printStackTrace();
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
@ -71,9 +67,9 @@ public class TestAddingCard {
|
||||
|
||||
public static CartePiochable<?> retrieveCartePiochable(int pos) throws IOException, SQLException, ClassNotFoundException {
|
||||
|
||||
Connection conn = connect();
|
||||
Statement st = conn.createStatement();
|
||||
ResultSet rs = st.executeQuery("SELECT * FROM public.\"Test\"");
|
||||
Connection conn = connect();
|
||||
Statement st = conn.createStatement();
|
||||
ResultSet rs = st.executeQuery("SELECT * FROM public.\"Test\"");
|
||||
|
||||
byte[] object = null;
|
||||
if(rs.next()) {
|
||||
@ -85,6 +81,4 @@ public class TestAddingCard {
|
||||
return (CartePiochable<?>) is.readObject();
|
||||
|
||||
}
|
||||
|
||||
|
||||
}
|
||||
|
Reference in New Issue
Block a user