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herauda 2020-04-17 16:03:59 +02:00 committed by GitHub
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@ -0,0 +1,7 @@
package main;
import carte.Carte;
public class CartePiochable<Type> extends Carte<Type> {
}

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@ -6,7 +6,10 @@ public class JoueurVirtuel extends Joueur {
private int nvDifficulte = 1; //possibilite de 1, 2 ou 3 private int nvDifficulte = 1; //possibilite de 1, 2 ou 3
public JoueurVirtuel ( ) {} public JoueurVirtuel (String name) {
super(name);
this.setVirtual();
}
public Effet choisirEffet(List<Effet> effets) { public Effet choisirEffet(List<Effet> effets) {
return effets.get((int)Math.floor(Math.random() * effets.size())); return effets.get((int)Math.floor(Math.random() * effets.size()));

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src/main/Pioche.java Normal file
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@ -0,0 +1,13 @@
package main;
import java.util.Collections;
import java.util.List;
public class Pioche<Carte> {
private List<CartePiochable> cartesPiochables;
public CartePiochable piocher() {
Collections.shuffle(cartesPiochables);
return cartesPiochables.get(0);
}
}

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@ -1,11 +1,80 @@
package main; package main;
import java.util.ArrayList;
import java.util.HashMap; import java.util.HashMap;
import java.util.List;
import java.util.Map; import java.util.Map;
public class Plateau { import carte.Carte;
public class Plateau {
private List<Joueur> joueurs;
private List<CarteLieu> lieux;
public static final String PLATEAU_NB_MORTS = "nb_morts";
public static final String PLATEAU_NB_MORTS_NEUTRAL = "nb_morts_neutral";
public static final String PLATEAU_NB_MORTS_HUNTER = "nb_morts_hunter";
public static final String PLATEAU_NB_MORTS_SHADOW = "nb_morts_shadow";
private Map<String, Integer> stats;
private Pioche<TypeLumiere> piocheLumiere;
private Pioche<TypeTenebre> piocheTenebre;
private Pioche<TypeVision> piocheVision;
public Plateau(List<Joueur> joueurs) {
this.joueurs = joueurs;
this.lieux = new ArrayList<>();
stats = new HashMap<>();
// Initialisation plateau
stats.put(PLATEAU_NB_MORTS, 0);
stats.put(PLATEAU_NB_MORTS_NEUTRAL, 0);
stats.put(PLATEAU_NB_MORTS_HUNTER, 0);
stats.put(PLATEAU_NB_MORTS_SHADOW, 0);
}
public int rollDices() {
return 0;
}
public void fairePiocher(Joueur joueur, Type type) {
}
public void déplacerJoueur(Joueur joueur, int indexLieu) {
}
public void attaquer(Joueur joueur1, Joueur joueur2) {
}
public void choix(Choix choix) {
return 0;
}
public Joueur selectionnerJoueur() {
return new Joueur("0");
}
public int sumRolls() {
return 0;
}
public int roll4() {
return 0;
}
public int roll2() {
return 0;
}
private Map<String, Integer> stats = new HashMap<>();
public int rollDices6() { public int rollDices6() {
return roll6() + roll6(); return roll6() + roll6();
@ -15,9 +84,4 @@ public class Plateau {
return 0; return 0;
} }
public int rollDices4() {
return 0;
}
} }

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@ -0,0 +1,5 @@
package main;
public class TypeLumiere implements Type {
}

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@ -0,0 +1,5 @@
package main;
public class TypeTenebre {
}

5
src/main/TypeVision.java Normal file
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@ -0,0 +1,5 @@
package main;
public class TypeVision implements Type {
}