Merge branch 'development' of https://github.com/PTE-SH/ShadowHunterGame into development
This commit is contained in:
@@ -19,6 +19,7 @@ public class GestionnaireEquipements {
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this.equipements.add(e);
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e.utiliser(this.j);
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this.j.addToStat(Joueur.PLAYER_NB_EQUIPEMENTS, 1);
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this.j.ajouterEquipementIHM(e);
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}
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public void retirer(CarteEquipement e) {
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@@ -26,7 +27,11 @@ public class GestionnaireEquipements {
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e.reverse(j);
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this.equipements.remove(e);
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this.j.addToStat(Joueur.PLAYER_NB_EQUIPEMENTS, -1);
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this.j.removeEquipementIHM(e);
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}
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}
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public List<CarteEquipement> getEquipements() {
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@@ -153,6 +153,21 @@ public class GestionnaireJeu {
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return null;
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}
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public void alterationVie(Joueur joueur, int valeur) {
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Platform.runLater(() -> {
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try {
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pc.afficherAlterationVie(joueur,valeur);
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} catch (IOException | InterruptedException e1) {
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e1.printStackTrace();
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}
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});
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this.waitPlateau();
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}
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public Joueur choisirJoueur(Joueur joueur, List<Joueur> joueurs, Contexte contexte) {
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Platform.runLater(() -> {
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try {
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@@ -246,5 +261,17 @@ public class GestionnaireJeu {
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public RessourceLoader getRessourceLoader() {
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return this.ressourceLoader;
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}
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}
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public void ajouterEquipement(Joueur joueur, CarteEquipement e) {
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pc.ajouterEquipement(joueur,e);
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}
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public void retirerEquipement(Joueur joueur, CarteEquipement e) {
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pc.retirerEquipement(joueur,e);
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}
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}
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@@ -68,6 +68,10 @@ public class Joueur {
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this.stats.put(key, valeur);
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}
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public void setStat(String key, int valeur) {
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System.out.println(this.nom+" "+this);
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if(key.contentEquals(PLAYER_HP)) {
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this.plateau.alerationVie(this,valeur);
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}
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this.stats.put(key, valeur);
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updateVictoirePlateau();
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updateVie();
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@@ -250,9 +254,23 @@ public class Joueur {
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return this.plateau.choisirAdjacents(this);
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}
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public void ajouterEquipementIHM(CarteEquipement e) {
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this.plateau.ajouterEquipementIHM(this,e);
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}
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public void removeEquipementIHM(CarteEquipement e) {
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this.plateau.retirerEquipementIHM(this,e);
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}
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public Joueur choisiParmisTous() {
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return this.plateau.choisirParmisTous(this);
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}
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}
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@@ -297,9 +297,7 @@ public class Plateau extends Thread{
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}else {
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System.out.println("Il n'y a personne a attaquer.");
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}
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}
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i++;
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}
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@@ -466,4 +464,18 @@ public class Plateau extends Thread{
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public Object choisir(Joueur joueur, List<?> list, Class cls) {
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return gj.choisir(joueur,list,cls);
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}
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public void alerationVie(Joueur joueur, int valeur) {
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gj.alterationVie(joueur,valeur);
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}
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public void ajouterEquipementIHM(Joueur joueur, CarteEquipement e) {
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gj.ajouterEquipement(joueur,e);
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}
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||||
public void retirerEquipementIHM(Joueur joueur, CarteEquipement e) {
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gj.retirerEquipement(joueur,e);
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}
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}
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