WinCondition Loup-Garou, Métamorphe, Vampire

This commit is contained in:
Paul Gross
2020-04-18 14:31:16 +02:00
parent ff0e8121e1
commit ddda065775
5 changed files with 71 additions and 15 deletions

View File

@ -1,15 +1,26 @@
package personnage;
import condition.Condition;
import condition.ConditionMultipleOR;
import condition.ConditionStatistiques;
import main.Joueur;
import main.Plateau;
public class LoupGarou extends CartePersonnage {
//constructeur
public LoupGarou(String nom, int hp, Joueur joueur, Condition condition) {
super(nom, hp, joueur, condition);
public LoupGarou(String nom, int hp, Joueur joueur) {
super(nom, hp, joueur);
int nbHunter = joueur.getPlateau().getStat(Plateau.NB_HUNTERS);
Condition condition = new ConditionMultipleOR(
new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.NB_MORTS_HUNTER, nbHunter, ConditionStatistiques.MORE)
,
new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.NB_MORTS_NEUTRAL, 3, ConditionStatistiques.MORE)
);
this.setCondition(condition);
}
//m<>thodes
//m<>thodes
public void contreAttaquer(Joueur j) {
}

View File

@ -0,0 +1,25 @@
package personnage;
import condition.Condition;
import condition.ConditionMultipleOR;
import condition.ConditionStatistiques;
import main.Joueur;
import main.Plateau;
public class Metamorphe extends CartePersonnage{
public Metamorphe(String nom, int pv, Joueur joueur) {
super(nom, pv, joueur);
// WinCondition
int nbHunter = joueur.getPlateau().getStat(Plateau.NB_HUNTERS);
Condition condition = new ConditionMultipleOR(
new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.NB_MORTS_HUNTER, nbHunter, ConditionStatistiques.MORE)
,
new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.NB_MORTS_NEUTRAL, 3, ConditionStatistiques.MORE)
);
this.setCondition(condition);
}
}

View File

@ -1,21 +1,31 @@
package personnage;
import condition.Condition;
import condition.ConditionMultipleOR;
import condition.ConditionStatistiques;
import effet.Action;
import effet.ActionAltererStatistiquesJoueur;
import effet.Effet;
import effet.EffetSelf;
import main.Joueur;
import main.Plateau;
public class Vampire extends CartePersonnage{
public Vampire(String nom, int hp, Joueur joueur, Condition condition) {
super(nom, hp, joueur, condition);
public Vampire(String nom, int hp, Joueur joueur) {
super(nom, hp, joueur);
Action action = new ActionAltererStatistiquesJoueur("HP",2,true);
Effet effet = new EffetSelf(action);
this.setEffet(effet);
int nbHunter = joueur.getPlateau().getStat(Plateau.NB_HUNTERS);
Condition condition = new ConditionMultipleOR(
new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.NB_MORTS_HUNTER, nbHunter, ConditionStatistiques.MORE)
,
new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.NB_MORTS_NEUTRAL, 3, ConditionStatistiques.MORE)
);
this.setCondition(condition);
}
public void utiliser(Joueur j)