M431-ShadowHunterGame/src/main/GestionnaireEquipements.java

40 lines
790 B
Java
Raw Normal View History

2020-04-17 11:26:23 +02:00
package main;
import java.util.ArrayList;
import java.util.List;
2020-04-17 11:26:23 +02:00
2020-04-22 14:09:39 +02:00
import carte.Equipement;
2020-04-17 11:26:23 +02:00
public class GestionnaireEquipements {
private Joueur j;
private List<Equipement> equipements;
public GestionnaireEquipements(Joueur j) {
this.j = j;
this.equipements = new ArrayList<Equipement>();
}
public void ajouterEquipement(Equipement e) {
this.equipements.add(e);
e.utiliser(this.j);
this.j.addToStat(Joueur.PLAYER_NB_EQUIPEMENTS, 1);
2020-04-17 11:26:23 +02:00
}
public void retirerEquipement(Equipement e) {
if(this.equipements.contains(e)) {
e.reverse(j);
this.equipements.remove(e);
this.j.addToStat(Joueur.PLAYER_NB_EQUIPEMENTS, -1);
}
}
public void reverseEffect(Equipement e) {
e.reverse(j);
}
public List<Equipement> getEquipements() {
return equipements;
2020-04-22 14:09:39 +02:00
}
}