Merge branch 'development' of https://github.com/PTE-SH/ShadowHunterGame into development

This commit is contained in:
Paul Gross
2020-05-14 10:15:24 +02:00
5 changed files with 34 additions and 14 deletions

View File

@@ -282,7 +282,8 @@ public class PlateauController implements Initializable {
case ATTAQUER :
cb.fireBtnIAattaquer((JoueurVirtuel)j, j.getJoueursRange());
break;
default:
case CHOISIR_VISION :
cb.fireBtnIAVision();;
break;
}
}
@@ -511,8 +512,18 @@ public void afficherEffet(Joueur j) throws IOException {
pu.getStage().hide();
}
});
if(j instanceof JoueurVirtuel) {
System.out.println("here");
Timeline timeline = new Timeline(new KeyFrame(Duration.millis(3000), ae -> {
GestionnaireJeu.notifyPlateau();
pu.getStage().hide();
}));
timeline.play();
}
System.out.println("j is instance of "+j);
pu.display();
}
public void afficherVision(Joueur j, CartePiochable cartePiochable) throws IOException {