Every WinConditions except Charles's one
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1d1519bb17
@ -19,13 +19,13 @@ public class Allie extends Unique{
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||||
Effet effet = new EffetSelf(action);
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this.setEffet(effet);
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||||
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Condition condition = new ConditionMultiple(
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||||
Condition winCondition = new ConditionMultiple(
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||||
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||||
new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.PLATEAU_PARTIE_FINIE, 1, ConditionStatistiques.EQUAL)
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||||
new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.PARTIE_FINIE, 1, ConditionStatistiques.EQUAL)
|
||||
, new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.JOUEUR, Joueur.PLAYER_HP, 0, ConditionStatistiques.MORE)
|
||||
);
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||||
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||||
this.setCondition(condition);
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||||
this.setCondition(winCondition);
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||||
}
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||||
/**
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||||
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30
src/personnage/Daniel.java
Normal file
30
src/personnage/Daniel.java
Normal file
@ -0,0 +1,30 @@
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||||
package personnage;
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||||
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||||
import condition.Condition;
|
||||
import condition.ConditionMultiple;
|
||||
import condition.ConditionMultipleOR;
|
||||
import condition.ConditionStatistiques;
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||||
import main.Joueur;
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||||
import main.Plateau;
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||||
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||||
public class Daniel extends CartePersonnage{
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||||
public Daniel(String nom, int pv, Joueur joueur) {
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||||
super(nom, pv, joueur);
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||||
int nbShadow = joueur.getPlateau().getStat(Plateau.NB_SHADOWS);
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Condition winCondition = new ConditionMultipleOR(
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// Mort en premier
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new ConditionMultiple(
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||||
new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.JOUEUR, Joueur.PLAYER_HP, 0, ConditionStatistiques.LESS)
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,new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.NB_MORTS, 1, ConditionStatistiques.LESS)
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||||
)
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||||
// Shadows morts
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||||
,new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.NB_MORTS_SHADOW, nbShadow, ConditionStatistiques.MORE)
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||||
);
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||||
this.setCondition(winCondition);
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||||
}
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||||
|
||||
}
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@ -1,15 +1,21 @@
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||||
package personnage;
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||||
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||||
import condition.Condition;
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||||
import condition.ConditionStatistiques;
|
||||
import main.Joueur;
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||||
import main.Plateau;
|
||||
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||||
public class Emi extends CartePersonnage{
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||||
//constructeur
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||||
public Emi(String nom, int hp, Joueur joueur, Condition condition) {
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||||
super(nom, hp, joueur, condition);
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||||
public Emi(String nom, int hp, Joueur joueur) {
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||||
super(nom, hp, joueur);
|
||||
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||||
int nbShadow = joueur.getPlateau().getStat(Plateau.NB_SHADOWS);
|
||||
Condition winCondition = new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.NB_MORTS_SHADOW, nbShadow, ConditionStatistiques.MORE);
|
||||
this.setCondition(winCondition);
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||||
}
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||||
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||||
//méthode
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||||
//m<EFBFBD>thode
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public void deplacer() {
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|
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}
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@ -1,17 +1,22 @@
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package personnage;
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||||
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||||
import condition.Condition;
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||||
import condition.ConditionStatistiques;
|
||||
import main.Joueur;
|
||||
import main.Plateau;
|
||||
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||||
public class Franklin extends Unique{
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||||
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//constructeur
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public Franklin(String nom, int hp, Joueur joueur, Condition condition,boolean capaciteUsed) {
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||||
super(nom, hp, joueur, condition, capaciteUsed);
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||||
public Franklin(String nom, int hp, Joueur joueur) {
|
||||
super(nom, hp, joueur);
|
||||
int nbShadow = joueur.getPlateau().getStat(Plateau.NB_SHADOWS);
|
||||
Condition winCondition = new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.NB_MORTS_SHADOW, nbShadow, ConditionStatistiques.MORE);
|
||||
this.setCondition(winCondition);
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||||
|
||||
}
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||||
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||||
//méthode
|
||||
//m<EFBFBD>thode
|
||||
public void deplacer() {
|
||||
|
||||
}
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||||
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@ -1,17 +1,23 @@
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||||
package personnage;
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||||
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||||
import condition.Condition;
|
||||
import condition.ConditionStatistiques;
|
||||
import main.Joueur;
|
||||
import main.Plateau;
|
||||
|
||||
public class Georges extends Unique{
|
||||
|
||||
//constructeur
|
||||
public Georges(String nom, int hp, Joueur joueur,Condition condition, boolean capaciteUsed) {
|
||||
super(nom, hp, joueur, condition, capaciteUsed);
|
||||
public Georges(String nom, int hp, Joueur joueur) {
|
||||
super(nom, hp, joueur);
|
||||
|
||||
int nbShadow = joueur.getPlateau().getStat(Plateau.NB_SHADOWS);
|
||||
Condition winCondition = new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.NB_MORTS_SHADOW, nbShadow, ConditionStatistiques.MORE);
|
||||
this.setCondition(winCondition);
|
||||
|
||||
}
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||||
|
||||
//méthode
|
||||
//m<EFBFBD>thode
|
||||
public void deplacer() {
|
||||
|
||||
}
|
||||
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@ -12,12 +12,12 @@ public class LoupGarou extends CartePersonnage {
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||||
super(nom, hp, joueur);
|
||||
|
||||
int nbHunter = joueur.getPlateau().getStat(Plateau.NB_HUNTERS);
|
||||
Condition condition = new ConditionMultipleOR(
|
||||
Condition winCondition = new ConditionMultipleOR(
|
||||
new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.NB_MORTS_HUNTER, nbHunter, ConditionStatistiques.MORE)
|
||||
,
|
||||
new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.NB_MORTS_NEUTRAL, 3, ConditionStatistiques.MORE)
|
||||
);
|
||||
this.setCondition(condition);
|
||||
this.setCondition(winCondition);
|
||||
}
|
||||
|
||||
//m<EFBFBD>thodes
|
||||
|
@ -12,14 +12,13 @@ public class Metamorphe extends CartePersonnage{
|
||||
super(nom, pv, joueur);
|
||||
|
||||
|
||||
// WinCondition
|
||||
int nbHunter = joueur.getPlateau().getStat(Plateau.NB_HUNTERS);
|
||||
Condition condition = new ConditionMultipleOR(
|
||||
Condition winCondition = new ConditionMultipleOR(
|
||||
new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.NB_MORTS_HUNTER, nbHunter, ConditionStatistiques.MORE)
|
||||
,
|
||||
new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.NB_MORTS_NEUTRAL, 3, ConditionStatistiques.MORE)
|
||||
);
|
||||
this.setCondition(condition);
|
||||
this.setCondition(winCondition);
|
||||
}
|
||||
|
||||
}
|
||||
|
@ -1,17 +1,18 @@
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||||
package personnage;
|
||||
|
||||
import condition.Condition;
|
||||
import main.Joueur;
|
||||
|
||||
public class Unique extends CartePersonnage{
|
||||
|
||||
private boolean capaciteUsed;
|
||||
|
||||
public Unique(String nom, int hp, Joueur joueur,boolean capaciteUsed) {
|
||||
public Unique(String nom, int hp, Joueur joueur) {
|
||||
super(nom, hp, joueur);
|
||||
this.setCapaciteUsed(capaciteUsed);
|
||||
|
||||
}
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
public boolean isCapaciteUsed() {
|
||||
return capaciteUsed;
|
||||
}
|
||||
|
@ -20,12 +20,12 @@ public class Vampire extends CartePersonnage{
|
||||
this.setEffet(effet);
|
||||
|
||||
int nbHunter = joueur.getPlateau().getStat(Plateau.NB_HUNTERS);
|
||||
Condition condition = new ConditionMultipleOR(
|
||||
Condition winCondition = new ConditionMultipleOR(
|
||||
new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.NB_MORTS_HUNTER, nbHunter, ConditionStatistiques.MORE)
|
||||
,
|
||||
new ConditionStatistiques(ConditionStatistiques.PLATEAU, Plateau.NB_MORTS_NEUTRAL, 3, ConditionStatistiques.MORE)
|
||||
);
|
||||
this.setCondition(condition);
|
||||
this.setCondition(winCondition);
|
||||
}
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||||
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public void utiliser(Joueur j)
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