Merge branch 'development' of https://github.com/PTE-SH/ShadowHunterGame into development

This commit is contained in:
Paul Gross
2020-05-14 11:16:02 +02:00
5 changed files with 11 additions and 17 deletions

View File

@@ -451,6 +451,7 @@ public void afficherEffet(Joueur j) throws IOException {
public void updateVieJoueur(Joueur joueur, int damage) {
JoueurIHM jIHM = getJoueurIHM(joueur);
jIHM.getZoneJoueur().getChildren().setAll();
jIHM.deplacerPionVie(damage);
}
@@ -514,15 +515,11 @@ public void afficherEffet(Joueur j) throws IOException {
}
});
if(j instanceof JoueurVirtuel) {
System.out.println("here");
Timeline timeline = new Timeline(new KeyFrame(Duration.millis(3000), ae -> {
GestionnaireJeu.notifyPlateau();
pu.getStage().hide();
}));
timeline.play();
}
System.out.println("j is instance of "+j);
pu.display();
}
@@ -545,7 +542,7 @@ public void afficherEffet(Joueur j) throws IOException {
VBox v= (VBox)a.getChildren().get(0);
AnchorPane b=(AnchorPane)s.getItems().get(1);
ImageView i= (ImageView)b.getChildren().get(0);
v.setRotate(180);
i.setRotate(180);
s.setRotate(180);