Merge branch 'development' of https://github.com/PTE-SH/ShadowHunterGame into development

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Paul Gross 2020-05-14 11:16:02 +02:00
commit 84d63bd9c6
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@ -60,12 +60,11 @@ public class ChoisirEquipement implements Initializable{
for (CarteEquipement ce : equipements) { for (CarteEquipement ce : equipements) {
ImageView iv = new ImageView(PlateauController.getImageCarte(ce)); ImageView iv = new ImageView(PlateauController.getImageCarte(ce));
iv.setFitHeight(100);
hbox.getChildren().add(iv); iv.setFitHeight(100);
iv.fitHeightProperty().bind(hbox.heightProperty());
//iv.fitWidthProperty().bind(scrollpane.widthProperty());
iv.setPreserveRatio(true); iv.setPreserveRatio(true);
hbox.getChildren().add(iv);
iv.setOnMouseClicked(e -> { iv.setOnMouseClicked(e -> {
equipementSelected = ce; equipementSelected = ce;
GestionnaireJeu.notifyPlateau(); GestionnaireJeu.notifyPlateau();

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@ -44,7 +44,6 @@ public class MenuController implements Initializable{
final ResourceBundle bundle = ResourceBundle.getBundle("domaine.properties.langue", ParametreController.LaLangue); final ResourceBundle bundle = ResourceBundle.getBundle("domaine.properties.langue", ParametreController.LaLangue);
final FXMLLoader fxmlLoader = new FXMLLoader(fxmlURL, bundle); final FXMLLoader fxmlLoader = new FXMLLoader(fxmlURL, bundle);
AnchorPane pane = fxmlLoader.load(); AnchorPane pane = fxmlLoader.load();
rootPane.getChildren().setAll(pane);
Scene scene = new Scene(pane); Scene scene = new Scene(pane);
Stage appStage = (Stage) ((Node) mouseEvent.getSource()).getScene().getWindow(); Stage appStage = (Stage) ((Node) mouseEvent.getSource()).getScene().getWindow();
appStage.setScene(scene); appStage.setScene(scene);

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@ -451,6 +451,7 @@ public void afficherEffet(Joueur j) throws IOException {
public void updateVieJoueur(Joueur joueur, int damage) { public void updateVieJoueur(Joueur joueur, int damage) {
JoueurIHM jIHM = getJoueurIHM(joueur); JoueurIHM jIHM = getJoueurIHM(joueur);
jIHM.getZoneJoueur().getChildren().setAll();
jIHM.deplacerPionVie(damage); jIHM.deplacerPionVie(damage);
} }
@ -514,15 +515,11 @@ public void afficherEffet(Joueur j) throws IOException {
} }
}); });
if(j instanceof JoueurVirtuel) { if(j instanceof JoueurVirtuel) {
System.out.println("here");
Timeline timeline = new Timeline(new KeyFrame(Duration.millis(3000), ae -> { Timeline timeline = new Timeline(new KeyFrame(Duration.millis(3000), ae -> {
GestionnaireJeu.notifyPlateau();
pu.getStage().hide(); pu.getStage().hide();
})); }));
timeline.play(); timeline.play();
} }
System.out.println("j is instance of "+j);
pu.display(); pu.display();
} }
@ -545,7 +542,7 @@ public void afficherEffet(Joueur j) throws IOException {
VBox v= (VBox)a.getChildren().get(0); VBox v= (VBox)a.getChildren().get(0);
AnchorPane b=(AnchorPane)s.getItems().get(1); AnchorPane b=(AnchorPane)s.getItems().get(1);
ImageView i= (ImageView)b.getChildren().get(0); ImageView i= (ImageView)b.getChildren().get(0);
v.setRotate(180); v.setRotate(180);
i.setRotate(180); i.setRotate(180);
s.setRotate(180); s.setRotate(180);

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@ -32,20 +32,20 @@ public class ControleurIA {
int diff = jIA.getDifficulte(); int diff = jIA.getDifficulte();
switch (diff) { switch (diff) {
case 1: case 1:
if (res < 25) if (res < 60)
return true; return true;
break; break;
case 2: case 2:
if (res < 50) if (res < 80)
return true; return true;
break; break;
case 3: case 3:
if (res < 75) if (res < 100)
return true; return true;
break; break;
default: default:
} }
} else if (res < 10) } else if (res < 30)
return true; return true;
return false; return false;
} }

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@ -314,8 +314,7 @@ public class Plateau extends Thread{
public boolean isPartieTerminee() { public boolean isPartieTerminee() {
return this.getStat(PARTIE_FINIE) == 1; return this.getStat(PARTIE_FINIE) == 1;
} }
public void deplacer(Joueur currentJoueur) { public void deplacer(Joueur currentJoueur) {
boolean attributed = false; boolean attributed = false;